پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یک و نیم متر از مانیتور فاصله بگیرید!
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 314
نویسنده : سجادرشیدی

یک و نیم متر از مانیتور فاصله بگیرید!

شدت تابش اشعه‌های منتشره از مانیتور با فاصله فرد تا منبع تابش نسبت عکس دارد، به طوری که با افزایش فاصله، از میزان شدت تابش پرتو‌ها کاسته خواهد شد
واحد مرکزی خبر: محل استقرار مانیتور باید به گونه‌ای باشد که تنها یک جهت برای کار با دستگاه وجود داشته باشد و هیچ فرد دیگری نتواند در مقابل یا کنار آن در حالت نشسته یا ایستاده در فاصله کمتر از۱۵۰سانتی‌متر قرار گیرد.

شدت تابش اشعه‌های منتشره از مانیتور با فاصله فرد تا منبع تابش نسبت عکس دارد، به طوری که با افزایش فاصله، از میزان شدت تابش پرتو‌ها کاسته خواهد شد؛ بنابراین افرادی که با رایانه کار نمی‌کنند اما در محل حضور دارند، باید حداقل فاصله مجاز۱۵۰سانتی‌متر از مانیتور را رعایت کند.

اشعه تابشی الکترومغناطیسی مانیتور زیر حد مجاز است و عوارضی برای جنین ندارد.

همچنین میزان پرتو ایکس، ماوراء بنفش و مادون قرمز که از صفحه مانیتور تابیده می‌شود؛ کـــــم و اندازه گیری آن‌ها دشوار است.

 


:: موضوعات مرتبط: قهوه خونه , 40مورد از کم هزینه ترین لذتهای دنیا , یک و نیم متر از مانیتور فاصله بگیرید , دانستنی جالب , ,
:: برچسب‌ها: یک و نیم متر از مانیتور فاصله بگیرید! ,



رنگهای مداد رنگی، معرف شخصیت شما
نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1391
بازدید : 655
نویسنده : سجادرشیدی

برخی از روان شناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است، می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روان شناسی او باشد. مطلب زیر چکیده ای است از بررسی و پژوهشهای فراوان در این زمینه از دانشگاههای مختلف جهان که هم اکنون، انتخاب رنگهای یک جعبه مداد رنگی توسط بچه ها را نیز نشانه ای از خصوصیات اخلاقی آنها می دانند!

حال شما از داخل یک جعبه مداد رنگی، چه رنگی را می پسندید؟


:: موضوعات مرتبط: بچه ها , نکات جالب , روان شناسی , رنگهای مداد رنگی، معرف شخصیت شما , عمومی , 6نکته برای آقایان , در چه ماهی باید متولد میشدید , دانستنی جالب , ,
:: برچسب‌ها: رنگهای مداد رنگی , معرف شخصیت شما ,



آشنایی با 10 میوه معجزه گر!
نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 627
نویسنده : سجادرشیدی

آشنایی با 10 میوه معجزه گر!

سیب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. یك سیب متوسط با هسته و پوست 80 كالری انرژی دارد. بهتر است سیب را با پوست بخورید اما سعی کنید دانه های سیب را نخورید. زیرا هر كدام، حاوی مقادیر كمی سیانید است. این ماده از درخت وارد سیب می شود تا با آن دانه هایش را پراكنده كند.


:: موضوعات مرتبط: آشنایی با 10 میوه معجزه گر , دانستنی جالب , ,



بازدید : 630
نویسنده : اعضای شرکت

ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما

در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زيادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به يك سايت در اينترنت، بسيار طولانی می شود. اتصال به شبكه اينترنت، هميشه مقصر و علت اصلی در پايين آمدن سرعت كامپيوتر نيست، بلكه خود كامپيوتر، مهمترين علت آن است. تعداد برنامه ها، فايل های قديمی و حتی تنظيمات اشتباه، از دلايل كم شدن سرعت كامپيوتر هستند. 10 نكته مهم ذيل به كامپيوتر شما سرعت می بخشد


:: موضوعات مرتبط: ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما , عمومی , دانستنی جالب , گوگل , ,
:: برچسب‌ها: ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما ,



نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391
بازدید : 628
نویسنده : سجادرشیدی

Description: پيش گزيدهجدیدترین سرویس دهنده اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

با سلام خدمت دوستان
۱:کاملا رایگان
۲:smsشما در عرض کمتر از ۱۰ ثانیه به مقصد میرسه
۳:مهمتراز همه شما با شماره ی خودتون sms رو ارسال مکنین {به هر جای این کره خاکی}


:: موضوعات مرتبط: نکات جالب , دانستنی جالب , جدیدترین سرویس دهنده اس ام اس رایگان از طریق اینترنت , گوگل , ,



بازدید : 639
نویسنده : سجادرشیدی

تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند آرام آرام عوارض ناشی از فناوری پیشرفته را بروز می دهند ،  عوارضی چون درد در ناحیه گردن بر اثر خیره شدن طولانی مدت کاربر به آن ها یا در انگشت شصت دست بر اثر تایپ کردن با کلید های کوچک .بررسی ها نشان می دهد افراد به طور متوسط روزانه بین نیم تا دو ساعت از تلفن همراه به منظوری غیر از تلفن کردن استفاده می کنند . اما بدن انسان برای به کارگیری هایی چنین ابزارهایی طراحی نشده است و این تلفن ها و صفحه کلید هایشان بسیار کوچک است . وزن سر انسان به طور متوسط بین 4 تا 5/5 کیلوگرم است و بدن انسان در وضعیت طبیعی می تواند با توزیع متعادل این وزن، آن را تحمل کند اما اگر سر به طور ثابت مقابل یک نمایشگر قرار گیرد 4 برابر سنگین تر به نظر می آید و به تمام بدن فشار وارد می کند . بیش تر امراض ناشی از تلفن های همراه بر اثر آسیب دیدگی ماهیچه ها، تاندون ها و اعصاب ویژه در  ناحیه گردن و اعضای فوقانی بدن پدید می آید این بیماری ها قابل درمان هستند. مشروط برآنکه علائم هشداردهنده نادیده نگیریم بهترین راه برای پیشگیری از چنین آسیب هایی آن است که به کارگیری این تلفن ها به حداقل برسد، در حین کار با آنها استراحتی به خود بدهیم یا به راه های دیگر ارتباطی نیز فکر کنیم. آسیب پذیر ترین کاربران این تلفن ها کودکان و نوجوانان هستند چون بیشترین طیف استفاده کنندگان از این تلفن ها را تشکیل می دهند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانستنی جالب , ,



بازدید : 342
نویسنده : سجادرشیدی

 

خبر داریم برایتان با طعم عسل، عین شکلات . خبر هم این است که اولین تایرهای سبز جهان که قرار است طی چند سال آینده جاده ها را زیر پا بگذارند از قند ساخته خواهند شد.

 

حالا چرا قند، چون هزینه بالا و محدود بودن موادی که برای ساخت لاستیک های طبیعی و ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند باعث شده شرکت ها به دنبال جایگزین های کم هزینه تر و قابل بازیافت برای تولیدلاستیک هایی پاک و مقاوم باشند. البته صنعت نفت به صورت سنتی و از گذشته در تولید سالانه یک میلیارد لاستیک نقش حیاتی داشته است. اما ساخت هر تایر به تنهایی به هفت گالن نفت نیاز دارد که تجزیه اش هم خیلی طول می کشد و خلاصه آلوده ساز محیط است.

 

از این رو دو شرکت مشهور سازنده تایر خودرو، گودیرومیشلن  در کنار کارخانه لاستیک سازی ((لانکسس))  طی همکاری با شرکت های صنعت بیو تکنولوژی قصد آغاز تولید لاستیک های زیستی با استفاده از مواد قندی را دارند.

 

به گفته محققان فعال در این پروژه تولید سه نوع ترکیب لاستیکی با نام های ((ایزو پرن))، ((ایزوبوتین)) و ((بوتادین)) قابل بازیافت از طریق تخمیر میکروبی در دستور کار قرار دارد. این ترکیبات به گفته محققان بستر گسترده ای برای تولید انواع لاستیک های زیستی خواهند بود. به نظر می رسد جدا از فواید زیست محیطی حضور این لاستیک های شیرین در سطح شهر و جاده ها می تواند فضای وحشتناک رانندگی را کمی تلطیف کند.

 

خانم:  علی آقا

 

آقا: بله خانم

 

خانم : قند تموم شده اون لاستیک یدکت رو بیار حالا استفاده کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: دانستنی جالب , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد